گاتر درين صنعت ابنيه گاتر درين صنعت ابنيه .

گاتر درين صنعت ابنيه

گاتر چيست ؟

براي جمع آوري و هدايت آبهاي سطحي از كانال هاي پيش ساخته آب استفاده مي شود كه در واقع به همين كانال هاي پيش ساخته آب گاتر گفته مي شود.

جمع آوري آب در كف پاركينگ، موتورخانه، رمپ ورودي ساختمان، سونا، دور استخر، جكوزي، بام، تراس، روف گاردن، فضاهاي تاسيساتي، فضاهاي صنعتي، كارخانه ها، آشپزخانه هاي صنعتي، سرويس بهداشتي و براي جمع آوري آب باران در لبه ي سقف هاي شيب دار به عنوان ناوداني و غيره توسط اين كانال هاي پيش ساخته انجام مي شود.

اگر از سر‌وصدا ناودان‌تان هنگام بارش باران كلافه شديد، مي‌توانيد طي يك اقدام مناسب مشكل‌تان را حل كنيد و راهكار پيشنهادي ما براي حل مشكل شما استفاده از گاتر (Gutter) است، در اين مطلب اطلاعات بيشتري در مورد اين محصول و انواع آن و مزايا و معايب آن ارائه خواهيم داد و اميد داريم كه با خواندن اين مطلب پاسخ سوالاتتان را دريافت كنيد، تا انتها مطلب همراه ما باشيد.

آشنايي با ‌گاتر (Gutter)و انواع آن
گاتر موضوع است كه راه حل اين مشكل است و مي‌توان از وقوع اتفاقات بيان شده با نصب يك گاتر مناسب در سقف خانه جلوگيري كرد البته لازم به ذكر است كه استفاده از آن فقط مختص به سقف خانه نيست و انواع مختلفي دارد كه در ادامه مطلب قصد داريم توضيحاتي كوتاه راجع به ماهيت آن و سپس انواع آن براي شما همراهان گرامي بيان كنيم.

گاتر در لغت به معناي ناودان، آبرو، راه آب معني شده است.

 

لينك منبع : https://www.showerdrain.ir/gutter


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۴:۱۲ توسط:درين صنعت ابنيه موضوع: نظرات (0)